Loading...
Over Eerstestap2018-06-06T13:55:09+00:00

Historie

Eerstestap helpt grote klantorganisaties al meer dan 5 jaar om hun klantprocessen te vernieuwen en optimaliseren. Het gaat hierbij om banken, verzekeraars, pensioen aanbieders, adviesketens, ziekenhuizen en klinieken. Onze focus is altijd de consument. Want als die het proces begrijpt en gemakkelijk vindt, plukt onze klant de vruchten.

Verleen online hoogwaardige service aan uw klanten, zonder dat hiervoor de traditionele inzet van veel mensen nodig blijft. Wij kennen onze markten door en door. Want met behulp van een bewezen, compleet en veilig platform, kunnen we vele vormen van klantprocessen snel en goedkoop online brengen.

Historie - Eerstestap
Klant centraal - Eerstestap

De consument betrekken bij complexe zaken

Bij processen op het gebied van geld of gezondheid gaat het voor de consument vaak om ‘life changing moments’. Want verkeerde beslissingen kunnen langdurig grote gevolgen hebben.

High impact dus, maar voor de consument low interest. Ook vinden ze processen die te maken hebben met geld of gezondheid vaak erg onoverzichtelijk en complex. Terwijl dit helemaal niet nodig is.

Onze passie is het voor elke consument zo gemakkelijk en laagdrempelig te maken, dat zij elk complex onderwerp of proces begrijpen. En vervolgens zelfstandig alle benodigde stappen online kunnen doorlopen. Voor een sterk groeiend aantal klantorganisaties, bewijzen we dat dit ook echt werkt.

Meer keuze, minder kosten

Het model waarbij de medewerker een klant bij de hand neemt en deze van A tot Z helpt het hele proces af te maken, is onhoudbaar.

Consumenten eisen keuze. Ze willen zelfstandig online de nodige stappen in het proces voltooien en hiermee besparen op tijd en kosten. Of kiezen er toch voor om alles over laten aan een medewerker. Nieuwe bedienmodellen zijn daarom noodzakelijk. Nieuwe verdienmodellen voor de klantorganisaties ook.

Ons Customer Flow Manager platform biedt klantorganisaties de mogelijkheid om snel en tegen veel lagere kosten dan dat ze gewend zijn, klantprocessen online aan te bieden. Met daarbij altijd de mogelijkheid om op afroep de hulp van een medewerker aan te bieden via telefoon, chat of webcam. High tech gecombineerd met High touch.

High tech - Eerstestap
Best of class - Eerstestap

Grip op klant en proces

Onze Customer Flow Manager is specifiek ontwikkeld om allerlei vormen van klantprocessen snel online aan te bieden. Voorbeelden zijn:

  • online adviesvoorbereiding
  • openen beleggersrekeningen
  • kennis en ervaringstoetsen
  • online productchecks

Deel eenvoudig klantprocessen 1 op 1 met uw klant. In een persoonlijke, beveiligde online omgeving. Registreer wat de klant met de inhoud ervan doet. Koppel het klantproces aan uw website, CRM, dossier en databases. Leer van uw klanten door de uitgebreide rappportage mogelijkheden.

Binnen de CFM combineren wij alle ‘best of class’ elementen, die nodig zijn om klantprocessen succesvol door een consument online te laten doorlopen. Door de CFM in te zetten bespaart u veel kosten bij zelfbouw, of op de aanschaf van diverse systemen. Wij ontwikkelen continu door, zodat de CFM generiek nog completer wordt.

Uw klanten voortaan echt centraal?

neem contact op