Loading...
Customer Interaction Manager2018-10-02T13:00:23+00:00

Customer Interaction Manager

Uw online klantreizen voor nieuwe klanten en bestaande klanten (GET, GROW and KEEP)  kunt u snel realiseren door de Customer Interaction Manager te gebruiken. Uw klanten doorlopen uw proces via uw website of in een persoonlijke beveiligde omgeving. Waar nodig bieden uw medewerkers ondersteuning, bijvoorbeeld via chat of de webcam.

Met de Customer Interaction Manager beschikt u direct over een compleet en secure platform. De bewezen modules maken het voor u eenvoudig om uw klantreizen online in te richten. Sneller en tegen veel lagere kosten dan zelfbouw of het laten maken van dure maatwerkoplossingen. Bijkomend voordeel voor u is dat de Customer Interaction Manager samenwerkt met uw huidige IT landschap!

Custom Flow Manager - Eerstestap

Bespaar tijd en mankracht

Bespaar minimaal 25% op de inzet van uw mensen. Laat uw klanten zelf online het nodige voorwerk doen, zoals relevante informatie tot zich nemen, de inventarisaties invullen en stukken aanleveren of brondata ontsluiten. Dit scheelt u veel kostbare tijd. Zodat uw marges verbeteren en dat uw mensen andere werkzaamheden kunnen doen.

Data-aggregatie; eenvoudig een klantprofiel

Bij het onboarden van een klant heeft u veel persoonlijke gegevens nodig. De klant vult deze zelf in of stelt deze aan u beschikbaar via bronnen zoals Mijnpensioenoverzicht.nl en de vooringevulde belastingaangifte. De Customer Interaction Manager zorgt ervoor dat de relevante data eenvoudig en veilig worden toegevoegd aan het profiel van de klant.

Data aggregatie - Eerstestap
Secure - Eerstestap

Secure & Compliant

De Customer Interaction Manager is volledig secure. Periodiek wordt het platform geaudit op security.

De Customer Interaction Manager maakt compliant werken eenvoudig, door 1 op 1 en eenduidige communicatie met de eindklant mogelijk te maken EN doordat alle handelingen van de klant worden getrackt & getraced. Dit wordt vervolgens opgeslagen in een rapport t.b.v. het dossier.

Optimale marges

Verbeter uw marges en maak nieuwe verdienmodellen mogelijk. Door de klant zelf delen van het proces uit te laten voeren en door hybride bedienmodellen in te zetten. De reeds aanwezige modules binnen de Customer Interaction Manager zijn specifiek ontwikkeld om hierbij alle benodigde ondersteuning te bieden.

Hybride - Eerstestap
Bewuste keuze - Eerstestap

Betere conversie door bewuste keuzes

Goed geïnformeerde en actieve klanten maken bewuste keuzes. Zij zijn beter in staat te beslissen of aanvullende dienstverlening nodig is. Daarnaast zijn zij eerder bereid om zaken met u te doen. Dit leidt tot verbeterde conversie en meer cross- en upsell.

Vergroot uw klanttevredenheid

Geef een klant zelf de regie over het proces. Stel de klant in staat zelf bewuste keuzes te maken en eenvoudig kosten te besparen. Hierdoor gaat de klanttevredenheid omhoog.

Klanttevredenheid - Eerstestap
MC Groep case - Eerstestap

Over de Customer Interaction Manager

  • > 100.000 consumenten
  • gemiddeld 75% start proces
  • meer dan 90% rondt zelfstandig af
  • zeer korte time to market
  • richt snel een ‘market viable product’ in
  • on time en binnen budget

Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen?

We maken graag kennis met u en uw klanten.

neem contact op